|
Řízení adaptivního dopravního uzlu
Hudec, Karel ; Straka, Martin (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Tato práce má za úkol prostudovat inteligentní systémy řízení dopravních uzlů a navrhnout aplikaci, která bude řídit konkrétní dopravní uzel. Od formální specifikace až po implementaci. Bude se jednat o Real-Time aplikaci, což znamená, že bude pracovat v reálném čase. Budou prostudovány také konkrétní Real-Time operační systémy a vybrán nejvhodnější pro danou aplikaci a na něm bude tato aplikace také implementována a odzkoušena.
|
|
Návrh konstrukce a řízení nestabilního robota se sférickou základnou
Špila, Filip ; Najman, Jan (oponent) ; Spáčil, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem, výrobou a realizací řízení nestabilního robota, balancujícího na sférické základně, známého také pod názvem ballbot. Předpokládá se kompletní návrh konstrukce, výběr pohonných jednotek, návrh, implementace a testování inteligentního řídícího algoritmu, který udrží robota v metastabilní rovnovážné poloze. Při vývoji budou využity softwarové nástroje Matlab/Simulink. Práce také počítá s využitím mikrokontroléru dsPIC jako platformy pro finální řízení celého systému. Zadání projektu má interdisciplinární charakter a je realizováno jako týmová práce s jasně vymezenými úkoly pro jednotlivé členy.
|
| |
|
Návrh konstrukce a řízení nestabilního robota se sférickou základnou
Špila, Filip ; Najman, Jan (oponent) ; Spáčil, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem, výrobou a realizací řízení nestabilního robota, balancujícího na sférické základně, známého také pod názvem ballbot. Předpokládá se kompletní návrh konstrukce, výběr pohonných jednotek, návrh, implementace a testování inteligentního řídícího algoritmu, který udrží robota v metastabilní rovnovážné poloze. Při vývoji budou využity softwarové nástroje Matlab/Simulink. Práce také počítá s využitím mikrokontroléru dsPIC jako platformy pro finální řízení celého systému. Zadání projektu má interdisciplinární charakter a je realizováno jako týmová práce s jasně vymezenými úkoly pro jednotlivé členy.
|
|
Řízení adaptivního dopravního uzlu
Hudec, Karel ; Straka, Martin (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Tato práce má za úkol prostudovat inteligentní systémy řízení dopravních uzlů a navrhnout aplikaci, která bude řídit konkrétní dopravní uzel. Od formální specifikace až po implementaci. Bude se jednat o Real-Time aplikaci, což znamená, že bude pracovat v reálném čase. Budou prostudovány také konkrétní Real-Time operační systémy a vybrán nejvhodnější pro danou aplikaci a na něm bude tato aplikace také implementována a odzkoušena.
|