Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení adaptivního dopravního uzlu
Hudec, Karel ; Straka, Martin (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Tato práce má za úkol prostudovat inteligentní systémy řízení dopravních uzlů a navrhnout aplikaci, která bude řídit konkrétní dopravní uzel. Od formální specifikace až po implementaci. Bude se jednat o Real-Time aplikaci, což znamená, že bude pracovat v reálném čase. Budou prostudovány také konkrétní Real-Time operační systémy a vybrán nejvhodnější pro danou aplikaci a na něm bude tato aplikace také implementována a odzkoušena.
Návrh konstrukce a řízení nestabilního robota se sférickou základnou
Špila, Filip ; Najman, Jan (oponent) ; Spáčil, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem, výrobou a realizací řízení nestabilního robota, balancujícího na sférické základně, známého také pod názvem ballbot. Předpokládá se kompletní návrh konstrukce, výběr pohonných jednotek, návrh, implementace a testování inteligentního řídícího algoritmu, který udrží robota v metastabilní rovnovážné poloze. Při vývoji budou využity softwarové nástroje Matlab/Simulink. Práce také počítá s využitím mikrokontroléru dsPIC jako platformy pro finální řízení celého systému. Zadání projektu má interdisciplinární charakter a je realizováno jako týmová práce s jasně vymezenými úkoly pro jednotlivé členy.
Model inteligentního řízení dopravy
Lankaš, Ondřej ; Kaczmarczyk, Václav (oponent) ; Jirgl, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je navhrnout a implementovat dopravní model za použití vhodných softwarových prostředků. Součástí práce je též návrh tří nejčasteji používaných metod řízení dopravy. Navržený model slouží jako základ pro stanovení optimální metody řízení dopravy pomocí simulací.
Návrh konstrukce a řízení nestabilního robota se sférickou základnou
Špila, Filip ; Najman, Jan (oponent) ; Spáčil, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem, výrobou a realizací řízení nestabilního robota, balancujícího na sférické základně, známého také pod názvem ballbot. Předpokládá se kompletní návrh konstrukce, výběr pohonných jednotek, návrh, implementace a testování inteligentního řídícího algoritmu, který udrží robota v metastabilní rovnovážné poloze. Při vývoji budou využity softwarové nástroje Matlab/Simulink. Práce také počítá s využitím mikrokontroléru dsPIC jako platformy pro finální řízení celého systému. Zadání projektu má interdisciplinární charakter a je realizováno jako týmová práce s jasně vymezenými úkoly pro jednotlivé členy.
Řízení adaptivního dopravního uzlu
Hudec, Karel ; Straka, Martin (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Tato práce má za úkol prostudovat inteligentní systémy řízení dopravních uzlů a navrhnout aplikaci, která bude řídit konkrétní dopravní uzel. Od formální specifikace až po implementaci. Bude se jednat o Real-Time aplikaci, což znamená, že bude pracovat v reálném čase. Budou prostudovány také konkrétní Real-Time operační systémy a vybrán nejvhodnější pro danou aplikaci a na něm bude tato aplikace také implementována a odzkoušena.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.